Tuesday, November 2, 2010

Hadiah dari si dia..


 Pernah dapat hadiah dari dia..hehe..mmg sangat2 gumbira..terasa dunia ni ana yang punya tau..=)..sebenarnya, setiap hadiah yang diberi pasti mempunyai makna yang tersirat...jadi, jom kita blaja tentang makna tersirat disebalik hadiah yang diberi oleh dia..=)

 Tanda meningati setiap masa dan waktu...huhu..klo saya, saya amik je bila dpt jam ben10 ni..pastu kasi adik..nak pakai..oH..malunyer saya..xpon..pakai jugak..tp..kasi lindung sket ar..agak2 pakai tu..dekat ngn siku pon orait..huhu..

 Tanda ikatan kasih yang abadi....wah..abadinya rasa bahagia dalam ati..tp saya...klo dapat yang cenggini..xnak pakai kat jari..tp pakai kat tudung je..huhu..ala2 zaman kecik saya dulu..ok je kot...hihi


Tanda mesra...tiba2 tingat Bob mesra~.~.~..huhu..ni mcm bolei buat penanda buku jek..=)


Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu...oh.hohoho.~..yea!..dapat baju ujan..nampak sgt kan si dia menitikberatkan kesihatan saya..hahaha...=)..pastikan topi ada skali na..=p

 Tanda cinta...woW!..cintaku setulus wangian minyak atar...ngeh2..ok ler..wangi jugak..tp..xlei campor2..klo x..lom kuar g memana..dh pengsan dulu kat bilik..hahaha..=P



 Tanda perkenalan dan tanda sayang...wahai bunga..kau sungguh indah...jangan layu ye encik bunga..kikiki..^___^


oh!..my darling!..cintamu semanis cloud9 je ke?..eh jgn memain ye..cloud9 ni menis melecaih tau dak..huhu...pape jela...yang penting..saya dapat rasakan bahagia semanis cintamu..mcm pelik jek..ahh..belasah jela.hihihi


hehe..jadi la...tp orait ni..hand made lg tau...dis is for mengabadikan cinta...^___^


hadiah yang paling bermakna!..huhu..masuk meminang..yea!..tgok ni..cantik x cincin tunang saya?huhu..saya sgt sonok!..ha..ni tandanya..erm..tandanya dia serius dan betul2 seriuss..!..hihi..luv ya!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...